Genom att aktivera vårt inbyggda hjälpmedel kan du:

Med vårt inbyggda verktyg kan du få sidorna upplästa och översatta via dina högtalare, från sidans början till slut, eller valda delar.

Så går en flyttanmälan till

Så gör du en flyttanmälan

  • Du anmäler din flytt till oss digitalt via flyttformulär och vår samarbetspartner Assently.
  • Vi tar emot och registrerar flytten. Om du tecknat ett elnätsavtal kontrollerar vi att de person- och anläggningsuppgifter som du uppgett är korrekta och ditt avtal med oss kommer att börja gälla från det datum du angett att du flyttar in.
  • Vi skickar ut en bekräftelse på din flyttanmälan i form av ett välkomstbrev senast en vecka efter anmälan. Om du inte har fått någon bekräftelsen en vecka efter du gjort din anmälan, kontakta oss på 0771-10 10 50.
  • Avtalet startar från och med det datum som finns angivet i välkomstbrevet.

Tänk på att: En skriftlig flyttanmälan måste alltid skickas in till oss oavsett om du flyttar till, från eller inom vårt elnätsområde. När ett annat bolag inom koncernen tar över ert abonnemang eller om ni byter organisationsnummer behöver vi anmälan senast 30 dagar före förändringen.  

Anmäl flytt - Företagskund