Sökresultat
Kundservice
E-tjänster och blanketter Frågor och svar Mina sidor Kundservice Inled ditt elnätsärende direkt på webben. Här har vi samlat alla våra e-tjänster som du kan [...]
2024-04-18Vattenfall Eldistribution etablerar ny kundtjänst i Trollhättan
betydande satsning för att höja kvaliteten i kundbemötandet, och etablerar en kundservice i Trollhättan som är tillgänglig 24 timmar om dygnet, alla dagar i veckan. [...]
2022-11-22Varför har jag inte fått min faktura?
du avvakta. Har du inte fått någon faktura 2 månader i rad kan du kontakta kundservice. Det är viktigt att veta på vilket sätt du har valt att bli fakturerad och [...]
2025-04-15Hur avslutar jag e-faktura?
logga in på internetbanken och göra en avanmälan av e-faktura hos Vattenfall Kundservice AB. [...]
2024-09-19Vad har anslutningsporten för betydelse?
den, det kan du göra själv via Mina Sidor eller genom att ringa in till vår kundservice. [...]
2025-03-07Vattenfall höjer beredskapen i Götaland och Svealand inför väntat oväder
materiel förbereds för snabb insats. Även beredskapsstyrkan och bemanningen i kundservice har förstärkts. Väderutvecklingen följs noggrant för att snabbt kunna förstärka [...]
2022-11-22Varför fungerar inte mitt autogiro
ändå inte fungerar kan det bero på att vi har fått in fel uppgifter. Kontakta kundservice på 0771-10 10 50 så reder vi ut det. [...]
2024-09-19Hur gör jag om jag har e-faktura och ska byta bank?
avanmälan av e-faktura hos Vattenfall Kundservice AB. Logga sedan in på din nya internetbank och anmäl e-faktura hos Vattenfall Kundservice AB eller gör en ny anmälan via [...]
2024-09-19Vad används elnätsintäkterna till?
distribution, byggande, drift och underhåll av elnätet, mätaravläsning och kundservice. Samtliga dessa kostnader fördelas mellan avgifterna för abonnemang (den fasta [...]
2024-09-18Var hittar jag mitt betalarnummer?
Har du inte några inloggningsuppgifter till hands kan du alltid kontakta vår kundservice på 020-82 00 00 så hjälper vi dig. [...]
2024-09-19